torsdag 17 november 2011

Internetlös

Tro inte att jag har glömt bort bloggandet! Varje dag som går då det inte kommer upp ett litet blogginlägg här är förenad med internetabstinens från min sida. Jag och K har ju som sagt flyttat och ännu har vårt nya hem inget internet. Det som har hänt i matväg sedan det senaste inlägget som är värt att nämna är att jag försökt mig på att laga inbakad fläskfilé i smördeg. Åter igen en klassiker från åttiotalet, mums! Fick dock fel deg av personalen i affären så det blev en stor baklava med flärskfilé i istället. Mindre lyckat, men väldigt kul. Jag lovar att det kommer bilder på det lätt perversa bakverket inom en framtid! Ha det bra så länge och hoppas det inte dröjer allt för länge till vi är internetburna igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar